8 sprawdzonych sposobów na lepsze pozycje i pozycjonowanie w Google

Dzisiaj przedstawię sprawdzone sposoby na poprawę widoczności strony w wyszukiwarce Google, które można zastosować dla każdego serwisu, w tym sklepu internetowego czy firmowej wizytówki. 1. Unikalny i użyteczny content Dużo się o tym mówi, ale jak naprawdę jest? Rzeczywiście, unikalność treści jest jednym z najważniejszych czynników, które mogą decydować o tym, która strona będzie wyświetlać […]

Więcej

Kampanie Google Ads

Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy Google Ads (Adwords) Kampania Google Ads, to forma marketingu w […]

Więcej

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc wybrać […]

Więcej

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Popularność internetu oraz łatwość korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i towarów przyczyniła się do tego, że każda firma chce obecnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, iż nowi klienci do nas trafią – najważniejsza jest przecież widoczność na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Sporo mniejszych przedsiębiorstw, które […]

Więcej

Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?

By klient zauważył twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, ale także postarać się o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe fachowe i pomocne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, […]

Więcej

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

SEMKRK#19 BIG – czyli konferencja w rozgrzanej czerwcowym słońcem, tętniącej wiedzą, inspiracjami i networkingiem Starej Zajezdni w Krakowie. Wydarzenie dla tych, którzy zamiast otwierać lodówkę, wpisują w Google frazę “co dziś zjem?”. Naprawdę mocny akcent przed nadchodzącymi wakacjami. SEMKRK#19 BIG – lokaIizacja SEMKRK#19 BIG jest zlokalizowana w legendarnym miejscu i wyjątkowo dogodnym czasie. Jestem przekonany, […]

Więcej

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Wygoda witryn internetowych wynika przede wszystkim z ich wzornictwa. Projektując witryny internetowe należy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach użytkowników – jeśli poruszanie się na serwisie będzie dla nich źródłem problemów, szybko przeniosą się na inną witrynę lub zdecydują się na towary konkurencji. By zatem strona dała nam oczekiwane korzyści, powinniśmy zatroszczyć […]

Więcej

Jak pisać bloga? O skutecznych tekstach SEO, które generują wartościowy ruch

Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron […]

Więcej

Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?

Działania reklamowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, sprzedażą czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na organizację i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, jednakże mniejsze biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia agencji reklamowych. Agencja marketingowa – grupa […]

Więcej

Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Znamy trzy główne metody pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, Dzień Dziecka czy koncert popularnego zespołu. Ten rodzaj pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie […]

Więcej