Usługi SEO – kto wypromuje stronę w sieci?

Marketing i reklama

Uzyskaj rzetelną pomoc profesjonalistów z firm SEO na https://seo4.net.

Przedsiębiorstwa oraz właściciele witryn internetowych, którzy pragną, by pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to próbowanie starań . Nie dysponując wiedzą w obszarze SEO i nie śledząc regularnie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać prawidłowo i – co najistotniejsze – skutecznie. Druga droga to utworzenie etatu dla specjalisty ds. SEO, niemniej jednak nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet wydzielony na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że obok speców od SEO w zatrudnione są tam także osoby od copywritingu, programowania, kampanii Google Ads oraz projektowania graficznego służące merytorycznym wsparciem w tych kwestiach.

Po czym poznać rzetelną firmę SEO

Agencji SEO w Polsce jest sporo. Czym kierować się podczas poszukiwań podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Rekomendujemy postawić na markę, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, ale także tych marketingowych i kreatywnych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze gwarantuje wysoką jakość usług. Współpracując z agencją, która działa od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może bez przeszkód pochwalić się pokaźnym portfolio swoich byłych prac. Agencje SEO nierzadko na swoich stronach publikują zakładkę z historią tzw. „kejsów”. Zanim podpisze się umowę wypada zapoznać się ze opisy takich przypadków, by samemu wstępnie zobaczyć, jakich efektów można oczekiwać po agencji, a także to jakie kwestie udało jej się rozwiązać oraz dla jakich branż pracowała. Rzetelna agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: informuje o harmonogramie prac na zbliżające się tygodnie, ale również dostarcza sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.

Kolejny nie do przecenienia aspekt to spersonalizowana oferta i dostrojenie zakresu prac do charakteru działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w przeciągu 30 minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel profesjonalnej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, aby dopytać o kolejne informacje o firmie, niezbędne do zaprezentowania dla niej pełnej oferty. To dane, których nie można odszukać tak po prostu w internecie, jak np. informacja o realizowanych dotąd działaniach SEO czy o kluczowych dla klienta artykułach bądź usługach, które stara się wypromować.

Opłata za pozycje – czy to dobra forma rozliczeń z agencją SEO?

Z nieufnością należy potraktować firmy SEO, które proponują rodzaj współpracy z zapłatą za uzyskany efekt. W takim modelu zleceniodawca płaci firmie SEO wtedy, kiedy frazy kluczowe osiągną określone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top3). To w dalszym ciągu często napotykany model rozliczeń, jednakże niesie ze sobą duże ryzyko – można wszak uzyskać natychmiastowe rezultaty łamiąc standardy ustalone przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm dodatkowo nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych klientowi, w związku z tym sumienna firma SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych pozycji. Jeśli idzie o cenę za usługi firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – tradycyjnie w pierwszych tygodniach po zawarciu kontraktu niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, żeby przeprowadzić dogłębny audyt SEO, a następnie wprowadzać w życie wszelkie wynikłe z niego prace. W późniejszym okresie współpracy, jak strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają o wiele niższe.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]