Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Marketing i reklama Usługi Witryny internetowe

Jak wybrać firmę SEO. Uzyskaj więcej wskazówek.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Rekomendujemy posłuchać sugestii specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak wybrać solidną firmę SEO? Google nakręciło o tym film

Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak między innymi Yahoo, Yandex bądź Bing, nadal kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zyskać widoczność w sieci, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zazwyczaj jest to trudne bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest nowością, i przyszykowało krótki kurs, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie wyjaśnia, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony,
  • zdolność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • stała kontrola stanu strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.

Pracownica Google akcentuje także, iż rzetelna firma SEO nigdy nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą dostrzegalne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.