Pozycjonowanie – czy warto?

Marketing i reklama Usługi Witryny internetowe

Kliknij tutaj jeżeli potrzebujesz zamówić pozycjonowanie stron www.

Pozycjonowanie to rozmaite działania, które mają na celu zwiększenie obecności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia ilości transakcji firmy. Drugim atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi albo samego brandu.

Algorytm Google ocenia każdą stronę internetową na podstawie w przybliżeniu dwustu różnorodnych faktorów. Efekt tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona pokaże się użytkownikowi przeglądarki w SERP na dane słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają między innymi linkowanie (on-site i off-site), prędkość ładowania, a także jakość treści.

Wpisując w wyszukiwarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownikowi ukazuje się wykaz stron, które algorytm uznał za najlepiej dopasowane do szukanego hasła. Jakie strony pojawią się w SERP wyżej niż pozostałe? Głównie te, których zawartość jest bardzo rozbudowana i dobrze wypełniona trafnymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, szybkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerze), a także liczba witryn internetowych kierujących odnośniki do naszej strony.

Czy warto zlecić pozycjonowanie i optymalizację strony albo sklepu internetowego zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google cyklicznie jest modyfikowany, dlatego warto powierzyć pozycjonowanie stron oraz sklepów www zawodowcom. Słusznym wyborem jest firma SEO posiadająca kilkuletnią praktykę w tym zakresie. W takich firmach pracuje wielu ekspertów nie tylko od optymalizacji, ale też projektowania stron i prowadzenia kampanii Google Ads. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także zwiększą przychód firmy.

Pozycjonowanie w Google – usługa na miarę współczesności

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta adresowana do zarządców stron www, które służą do ekspozycji i sprzedaży produktów czy usług firmy. Prowadząc własna działalność nieroztropnie jest w XXI w. nie założyć strony firmowej albo ją utworzyć, ale nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie nowych klientów. Według statystyk aż 97% klientów szuka w sieci opinii o lokalnych firmach, co jasno wskazuje do jak rozległej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu albo strony w Top10 wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta skorzysta z naszej oferty.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]