Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc wybrać […]

Więcej

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Popularność internetu oraz łatwość korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i towarów przyczyniła się do tego, że każda firma chce obecnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, iż nowi klienci do nas trafią – najważniejsza jest przecież widoczność na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Sporo mniejszych przedsiębiorstw, które […]

Więcej

Aktualizacja WordPress – dlaczego jest ważna dla bezpieczeństwa strony

WordPress, stworzony przede wszystkim jako platforma blogowa, szybko stał się jednym z najczęściej stosowanych systemów zarządzania treścią. Ponieważ jest szybki oraz łatwo można opanować podstawy jego obsługi, korzysta się z niego współcześnie do projektowania sklepów e-commerce oraz wielopłaszczyznowych stron. Niemniej jednak ten CMS bywa przyczyną przykrych sytuacji, z tej przyczyny ważną i potrzebną usługą staje […]

Więcej

Czy warto czytać blogi o zdrowiu i zdrowym stylu życia?

W internecie da się nadzwyczaj szybko wyszperać informacje o każdej sferze życia. Internauci upodobali sobie zwłaszcza pytanie w Google o kwestie zdrowotne, nierzadko wręcz poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji z lekarzem dniami buszowania po sieci z nadzieją na własnoręczne odszukanie rozwiązania problemu. Lecz czy to mądry model korzystania z informacji zamieszczanych na portalach o zdrowym […]

Więcej

Atrakcje turystyczne w Małopolsce – gdzie szukać o nich informacji?

Chociaż Małopolska to jedno z mniejszych województw w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, toteż czasem z trudem można odnaleźć się w setkach informacji o bieżących imprezach sportowych bądź kulturalnych oraz ciekawych atrakcjach w Małopolsce. Skąd czerpać sprawdzone informacje o atrakcyjnych […]

Więcej

Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?

By klient zauważył twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, ale także postarać się o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe fachowe i pomocne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, […]

Więcej

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Wygoda witryn internetowych wynika przede wszystkim z ich wzornictwa. Projektując witryny internetowe należy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach użytkowników – jeśli poruszanie się na serwisie będzie dla nich źródłem problemów, szybko przeniosą się na inną witrynę lub zdecydują się na towary konkurencji. By zatem strona dała nam oczekiwane korzyści, powinniśmy zatroszczyć […]

Więcej

Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Znamy trzy główne metody pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, Dzień Dziecka czy koncert popularnego zespołu. Ten rodzaj pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie […]

Więcej

Jakie działania służą optymalizacji stron internetowych?

Zapłaciłeś krocie za nową stronę internetową, jednak ona nie przyciąga nowych klientów? Jest świetnie zaprojektowana i wyposażona w najnowsze technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo największych starań? Najpewniej przyczyna tkwi w niskiej widoczności w sieci. Internauci zwykle korzystają z Google – dobry biznesmen musi zatem zadbać o […]

Więcej

Pozycjonowanie – czy warto?

Pozycjonowanie to rozmaite działania, które mają na celu zwiększenie obecności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia ilości transakcji firmy. Drugim atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi albo samego brandu. […]

Więcej